Facebook annonser

Facebook Annonse Administrasjon

Facebook har flere data om interesser, aktiviteter, demografi og shoppingadferd fra brukere enn noen nettside i verden – inkludert Google. Målrettingsalternativene som Facebook gir til annonseringsadministratorer, gjør det mulig å finne et publikum på nettet, uansett hvor stort, lite eller spesifikt.

Men med denne ekstra kraften kommer det ekstra kompleksitet, så å få mest mulig ut av en Facebook-reklamekampanje krever kompetanse.

Jeg er en autorisert Facebook Ads Reporting Specialist og kan hjelpe deg med å presse hver dråpe profitt fra denne kraftige kanalen.

Kan min bedrift ha fordel av Facebook-annonser?

Selv om Google AdWords er perfekt for å målrette mot personer som trenger noe, og aktivt ser etter det, tillater Facebook oss å målrette folk på grunn av hvem de er, hva de gjør online og deres interesser. Uansett om du vil generere kundeemner eller direkte salg, kan Facebook være en fin måte å komme rett foran dine målkunder, der hvor de bruker mye tid.

Facebook annonser på mobil

Ønsker å finne ut hvordan virksomheten din kan tjene på Facebook-annonser?

Be om en GRATIS annonse analyse  i dag, og vi vil vise deg hvordan du øker kundeemner og salg fra Facebook-annonser.

Hvorfor velge meg?

Etterhvert som Facebooks reklameprodukt er vokst, har kompleksiteten økt. Plattformen utvikler seg så raskt at endringer er hyppige. Bare for å holde tritt med de nye funksjonene er en jobb i seg selv.

For å få mest mulig ut av funksjoner som tilpassede målgrupper, konverteringsoptimalisering og avansert interessemålretting, må du enten bli en avansert Facebook-annonse spesialist, eller finne noen som allerede er.

Når jeg administrerer dine Facebook annonser vil jeg ta meg av å analysere og optimalisere kampanjen din.  Jeg vil kontinuerlig forfine og forbedre kampanjens effektivitet, slik at du er fri til å fortsette å betjene potensielle kunder det genererer.

Maksimere din fortjeneste
Fordi jeg vet hva som betyr noe for deg, sporer jeg suksessen til alle Facebook-annonsekampanjer med en beregning: Cost Per Acquisition (CPA). Med andre ord, hvor mye koster det å generere deg en leder eller kunde?

Når jeg har målt dette nummeret, jobber jeg utrettelig for å redusere det. Ved å fokusere min oppmerksomhet på annonsen og publikumskombinasjonene som gir de fleste konverteringer, kan jeg kontinuerlig øke lønnsomheten til kampanjen. Når CPA er lønnsomt, foreslår jeg at du øker budsjettet for Facebook-annonser for å skalere opp, noe som øker fortjenesten fra annonsene som et resultat.

Klar rapportering

Jeg ønsker at du alltid skal vite hva budsjettet ditt blir brukt på. Derfor gir jeg klare rapporter for alle mine tjenester som bryter ned nøyaktig hva som har blitt gjort, hvorfor det har blitt gjort og resultatene det har brakt. Jeg vil også forklare hva jeg har planlagt for neste måned, slik at du alltid er med på fremgangen.

Enkel prising
Derfor tar jeg et fast administrasjonsgebyr, uavhengig av kampanjepengene. Det betyr at du alltid vet hvor mye du bruker og du har ro i sinnet, og vet at jeg bare vil foreslå å øke annonsen din når fremgangen tilsier det. 

Hvem er jeg

Facebook Ads Reporting Specialist Badge

Mitt navn er Tor-Arne Pettersen og jeg driver Webstr. Jeg er utdannet Frontend
Websutvikler og en sertifisert Facebook Ads Reporting Specialist. Siden 2016 har jeg
utviklet nettsider og hjulpet bedrifter komme opp og frem på internett.

Min bakgrunn som Webutvikler gjør at jeg ikke bare er med på å profilere bedrifter, men å bygge hele deres online identitet fra bunnen, noe som gjør at jeg har unik innsikt og erfaring rundt hele prosessen.